CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 1, 2010

uBat + noveL + pRoblem

salam hari pekerja..hehe
ari nie kan hari pekerja.. so,selamat bercuti la to sume pekerja2 di malaysia nieh..
even hari nie dah memang cuti pun..
nasib korang lah dpat cuti tyme cuti..hahakk :p

cam post yg lepas aku janji nak cakap sal ubat aku...
ok,hari ni aku upload pic ubat yg dentist bagik kt aku hari tue..


dua jenis jek dye bagik..1 untuk antibiotic n 1 lagik utk tahan sakit..hehe
act,ubat nie normal jek tuk makhluk kt muka bumi nieh..
tp bukan bagik aku..
ubat nie sgat besar woo..
cam gajah jek saiz dye
sangat susah kot tuk aku telan ubat gajah nie...
perut dah kembung telan banyak air..tp ubat xjalan jugak..hehe
ubat yg dalam kapsul tu..
first time aku telan tau.. xpenah aku pike aku kena telan ubat camtu..
n aku harap aku xkan jumpa n makan ubat yg saiz yg camnie lagik..
amin..

haaa,kat dalam pic tu jugak ade novel kan..
novel tu member aku kat facebook aku yg bagik..
aku panggil dye kak sri..
dye minat novel..aku pun..
aku minat bace tp xminat beli novel..
so,ak byak pinjam la..
nanti la,bile aku dah keje esok..aku nak kumpul novel..hehe
kak sri adiahkan aku novel tu..
appy gilerr tyme ak p amik novel tu kat office kolej aku..
kak sri tu akak kepada member aku..
aku baek ngan member aku tu n baek ngan akak dye jgak..
ak baek ngan kak sri sebab kitorg 1 kepala.. byak bnda kitorg kongsi..
slalunyer dye la yg byak kongsi cite bagik nasihat..
aku just tolong smbung jek..hehe
dye suke cite sal life dye n anak2 dye.. syahir n sarah *wink
aku suke dengar cite dye.seronok!! :D
best lau aku ade akak yang cam tu.. bertuah member aku nie..
weyh kiah..aku jelez ngan ko..jaga akak ko bebaek tau..
dengar dye cakap jgan degil sangat..
but now,aku ngan member ak nie dah x rapat..
ade la masalah skit..
pasal tu malas la aku nk cite n pike..
cukup lah kitorg jek yg tau..
papepun aku kenal diri aku..
aku tau ape ak patut buat n patut simpan..
so,nak pike ape sal aku..pike la..
suke ati ko..
malas dah aku nak layan..
~sekian~

nota kaki tangan :
buat baek org tuduh kite jahat... wat jahat tol2 kang baru tau..huh!!

No comments:

Post a Comment