CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 2, 2010

kisah gigi sakit [2]

hari nie aku tampal gigi lagik..
tp yang nie tampal kekal punyer..
ari selasa lepaskan dah tampal sementara..
ari nie aku xde mood sangat..
gigi aku yang lepas tampal tadik xabis lagik sakit..
siyess r sakit tyme tampal
tadik..
ngilu gilerr..
aku nanges tadik..
tp nanges lam hati jek la..haha
kata tomboy..
tomboy mane nanges sbb tampa
l gigi..kan2??
tp cane la lau aku nanges tadik..
kompom malu kan..
cam budak kecik..hehe

esok aku kena p lagik PKU..
tampal lagik..hadoii..
byak tol gigi aku rosa
k..
tp seb baek la rosak belah dalam..
so,xde la nmpak kan..

k lah..
aku kena stop lu..
gigi aku nie makin rase ngilu plak tyme aku tulis entry nieh..
haizz,marah ke per.
.

lepas nie aku nak jage leklok gigi aku..
serik kot kena tampal..
ngilu tahap dewa dewi lah..
korang pun same..
jage leklok gigi..
JANGAN MALAS..!! he
he


k daaaa..
acik tidoq dulu na..!!
darik semalam xtido..
mata pun dah cam panda chumill..huhu
ZZZZzzzZZZZZ..

No comments:

Post a Comment