CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 6, 2010

penat + exam + balik kampung..

penat tue kompom la sebab packing barang kan..
giler banyak barang aku..
3 bijik beg n 2 bijik kotak..
xtau r mende barang aku tue..
dah abis packing sume..
aku bace buku plak..
letih dowh..malam nie aku exam..
paper kesihatan dan keselamatan pengguna..
aku dah xlarat nak bace dah..
xmasuk pale otak pun..
sebab otak aku dah sampai umah dah..
tengah tengok tv skang..
aku jek yang dok kat bumi kachi nie lagik..
waaaaa... T___T
abis exam kul 11 mlam nie..
abis jek exam aku terus ami9k beg n p naek bas..
dah xsempat kot nk on9 or nak gossip girl..
dat y r aku tulis entry nie skang..
malam nie aku xleh lambat..
t kena carut ngan dak2 uum nie..
dorang nie xleh..
mulut cam cik KIAH.. (sapekah cik kiah iteww?..hehe :p)
lau dah membebel.. boley pekak sbelah tlinge tau..
ok lah cau dulu...
doakan aku selamat sampai okay..muahh :)
nota kaki tangan :
"bas tidak mengenali anda..anda yang mengenali bas"
~nie ayat pak cik bas time tunggu ade sorang budak lambat sampai..woha~

No comments:

Post a Comment