CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 3, 2010

sorry

tengah-tengah pagi buta aku tulis entry nieh..
nak tau kul bape tgok kat bawah erk..
skang nie aku tengah appy..
nak tau sal ape..teruskan baca..hehe :P

ak baru lepas YM ngan member aku..
act, aku ngan member aku nie gaduh..
ade sikit salah paham..
lame jugak kitorang xsembang lepas kejadian hari tue..
n

tadik dye mintak maap..
yayyy!!.. terbukti suda,prob sbelom nie bukan sebab aku..
aku diFITNAH...ecece, bukan maen lagik erk ayat ko anies..hehe
alhamdulillah la,mende nie settle kt ym jek..
bukan kt public..
siyess ak cakap,lau aku jumpa dye kt lua
kompom aku basoh dye ckup2..
aku xkisah dye tu dak laki..
tp mmg sbb dye dak laki la aku nak ba
soh dye..
lau dak pompuan aku cakap leklok..huhu

ak xtau nape prob nie ak sakit hati sgat..
padahal, prob sbelom2 nie..xde ak amik kisah sgat pun..
mmg benda nie cabar sabar aku r..
lau ikut hati aku yg sakit nie memang aku byak benda yg aku leh buat..
tp yg peliknyer aku xbuat..aku sabar jek..
ak tunggu jek pe akn berlaku next..

"EH,AKU DAH JADIK BUDAK BAEK KE??" hehe :P
oh,persoalan disitu yek..haha


aku just ikut cara muslimah buat..
aku berdoa jek..
biaq member aku nie pike balik pe dye dah buat..
*muslimah x??..hahakk*
papepun,
thanx god
sbb tolong aku..huhu :)

tp bile baca ape yg member aku cakap tadik..
kesian jugak kat beliau.. *yg nie ak no komen..*


nota kaki tangan :
lau ade masalah..jgan ikut prasaan sgat.. sabar n igat Allah SWT ade ngan kite.. peace!!

No comments:

Post a Comment