CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 26, 2010

puah weh..!!!!!

assalamualaikum..!!!

chewah...asal baek sangat ak malam nie nieh *insyaallah..umur aku panjang lagik* malam nie xde sangat benda yang ak nak cite... ntah,cam kosong jek pale hotak aku skang nieh...tadik ase cam byak nk cite... emm,jap nak pike.. xyah cite lagik lah gitu..hehe *senyum gedikz*
....ak skang boring giler kat bilik... rumate ak xde..dye p bilik kawan dye.. study siot, bangga tol ak ngan rummie aku tue..rajen study..x cam aku..study MALAS... eh,jap.. ak RAJEN gak r study... tp study MUKABUKU r..hahakk~ ok r tue,buku jugak... *wink ;p

haaaaa,aku nak cite sal petang tadik...cam semalam ak cakap..aku nak p changlun ari nie... memang betol r kitorang p... tp masa pegi tue jauh giler gap.. ye r, kitorg plan nk p kul 9am *plan nak gempak*.. tp kul 11 lbey baru bukak mata..hahakk..terbaek x??? ok,bersiap punyer bersiap..kul 3pm kitorng kua.. pergh,lame giler bersiap *mak datin pun tabik r *.. kitorang p naek prebet, bas xde T_T... tambang rm4 sorang gua cakap lu.. bayangkan darik uum nak p changlun yg SEKANGKANG KERA jauh dye tue kitorng kena bayar rm4... hadoi~ dah la aku tengah kering..!!!!!!

sampai changlun aku teman member beli tiket bas balik bandar... tyme tue,ujan dah start turun dah... *skang kt tempat ak ujan petang* ..dah settel keje member aku... keje aku plak, aku p changlun bukannyer ape..smata-mata nak p beli SABUN BASUH n nak bank in duit... xtau r nape..lau sebut sal sabun basuh aku hangin giler..hehe.. *anies relax,jgan betukar* nanti ak cite nape...

tp before kitorg p bank in duit..kitorg terkandas kt restoran mamak.. org panggil restoran tue restoran pokok cheri.. ak xtau nape org panggil gitu.. tyme tue ujan lebat giler.. susah kot kitorg nak teruskan perjalanan... dah tumpang berteduh tue..kitorg makan la skali kt situ.. lapar nieh..xmakan mende lagik tyme tue.. tp tyme makan tue aku dok mengucap jek keje.. giler xngucap.. kilat kuat gilerrr bunyi.. dok tekezut jek keje aku.. dah la tyme otw nak p changlun tue ak terbace berita kat paper sal orang meninggal kena panah petir... AL-FATIHAH KAT ARWAH..

bile ujan dah reda..kilat pun dah bersurai.. kitorg pun teruskan misi ngan berjalan ala-ala miss world *motef nak jalan gitu* dah siap bank in*bayar utang*..ak check la duit ak lam bank... tekezut mak hayam aku..duit aku tinggal 30 hengget jek dowh T_T... so,ak pun amik la rm10.. tinggal la baki rm20 lagik... xtau nak watpe.. nak mintak ngan abah..segan la plak...so, ak biarkan dulu..sal duit pike sat t balik umah *umah tue bilik ak la..* ..skarang misi aku lagik penting..hehe~... ak p c'mat tuk beli sabun n oat.. ahh,chokie2 satu lagik..chokie2 xleh tinggal..benda wajib.. tu jek la ak beli... byak benda kot yg buat ak menggeletis nak beli.. tp menggeletis dalam hati jek la.. xde duit wat cara xde duit kan.. T_T.. yang paling aku xleh time skali bile dorang jual shampoo pantene yg 400ml ngan harga just RM11.90... walaweh,bapak murah beb... nak nanges aku rase tp XDE DUIT WAT CAM XDE DUIT KAN..ak pn nanges lam hati jek la... member aku beli.. jeles tol aku...member ak tany tp aku cakap aku xnak beli syampo tu kat rummie aku.. aku cakap syampoo aku ade byak lagik.. padahal syampo aku dah nak abis dah.. NAK BELI..!!! jerit lam hati... tp xpe lah, bukan rezki ak kot...lau aku cakap syampo dah nak abis mesti dye suruh beli guna duit dye dulu... xnak la aku susahkan dye lagik...

dah,abis beli kitorang pun pulang la kepangkal jalan.. n alhamdulillah sampai gak kt kolej kachi yang terchenta nieh..hehekk~..

tue jek lah,aktiviti aku hari nie...
aaaa..tgah malam tadik aku lepak reramai kat tengah court basketball.. seronok bergossip.!!weeee......pasal ape kitorang sembang??? hehe..ade la.. jangan wisau..name korang pun kitorang sebut tadik...hahakk~ =D

pergh,panjangnyer aku tulis malam nie...hahakk~ xkisah lah..aku jek kot nak bace...
ok nyteee..salammm *eh,pembuka bukan maen lagik panjang salam..penutup seciput tu jek??*

p/s : lau xnak kena panah petir.. jangan dok kat tempat ade petir...WOHA~

No comments:

Post a Comment