CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 24, 2010

hari nie nak makan banyak-banyak


cam ape yang aku post kat facebook aku.. "HARI NIE NAK MAKAN BANYAK2X.. LEPAS GENAP 4 HARI AKU TAK MAKAN MAKANAN CAM ORANG NORMAL MAKAN"...

sedih x bunyi nyer... memang sedih weyh... lam masa 4 hari nie ak just minum air milo ngan beberapa keping roti jek.. gilerr seh xde duit.. so, ak kena jimat la... ak cume ade rm80 jek lam bank skang... tue jek duit hidup mati aku sampai 5/6 nie... ak akan guna duit tue sikit2... bukan ak kedekut cume aku nak simpan tuk hari akan datang.. mane la tau kan,esok2 ak nak gune duit byak... ak ade la backup kan...

makan untuk aku sekarang cuma sekadar tuk alas perut bukan untuk kenyang cam sebelum2 nie... bukannyer ak xleh mintak ngan abah aku.. bley jek lau ak nak...
cuma ak malas r nak nyusahkan abah aku tue... lagik 1 aku segan nak mintak...hehe..

lagipun aku nak try cane idup susah bila jauh darik family.. bagik aku, 'tyme susah la kite akan hargai hidup senang kite' .. paham??? hah,xpaham?? lantak ko lah..asalkan aku paham..hahakk~

aku tulis blog nie sambil2 nak tunggu member ak... kitorg nak p pasar malam jap lagik... kitorg nak p kul 6.30pm.. member ak cakap lau nak beli koew teow goreng banyak..pegi tyme pasar malam dah nak tutup.. tyme tu kan mesti ade koeweteow yg xabis.. so, kompom pak cik yang jual tue bagik banyak2 sebab nak abiskan koew teow dye cepat2... bijak jugak member ak nie lau bab2 makan nieh....
so, aku yang tengah kering nie bersetuju la nak ikut strategi member ak tue...
jadik petang nie..jam 6.30pm...ak n kuncu2 aku..akan pegi la pasar malam dengan misi dan visi yang kitorang jek yang tau...hahakk~.. *berjayakah kitorang??? tunggguuuuuu..!!!

ok lah dah nak kul 6, aku nak p solat asar n nak bersiap terus... eh,cinabeng ko anies..kul 6 baru nak solat...dah la bangun lambat..solat pun lambat.. pegi pasar malam pun lambat.. * ah sudah,ayat bebel mak aku dah kua balik * tp yg pasar malam lambat tue misi okayy..
wokeh,bebeh.. acik cau cincau lu n_n

No comments:

Post a Comment