CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 25, 2010

nonton movie malam nie.. 'The Real Pochong'

malam nie same cam malam2 biasa aku...

xde keje nak buat... xde keje kepala lutut ko anies... banyak giler kot note ko xbaca lagik...*tetibe kua suara mak aku bebel* ...next exam aku 29/4 nieh.. paper quality management
"oh,lambat lagi tu anies..byak masa lagik.. skang happy2 la dulu" kata setan gumuk...

aku xnak cite sal exam ak... tgok tajuk aku r.. 'THE REAL POCHONG'... ak tengok cite tue malam nie.. sengal kot tengok cite hantu kul 1.30am.... siap tutup lampu bagai.. konon nak feel la kan.. tp xsedar yang diri tue penakut giler...lpas tgok ak terus tulis boggie aku nieh.. kire panas-panas lagik la nieh...hahakk~..aku amik movie nie ngan member ak wan.. dye banyak movie tau... thanx wan... t nak movie lagik erk.. *wink

ok..cite dye pasal sorang pompuan nieh..dye bunuh diri lepas xleh time kenyataan yang dia kena rape perompak yang datang merompak kt umah dye... dye kena rape depan husband dye plak tue.. sedih kan??. T_T... pastu pompuan nieh plak p bunuh anak dye jugak before dye bunuh diri..

nak tambah cite...dtg la 1 family nie pindah kat umah lame pompuan tadik tue..
*standard cite hantu la..mesti ade org dtg umahkan umah hantu tue..lau x,cane cite nak start..hehe* so, kat sini la start cite dye.. aku xnak cite detail movie nieh.. lau nak tau p tgok sdirik.. p la carik mane2.. pinjam ngan jiran kew, ngan musuh kew..lantak korang lah...

cume xsangka aku dowh, ashraff sinclair berlakon lam cite nieh.. pandai gak dye cakap indon... nie fisrt movie indon yang ak tgok dye belakon... seronok..!!

overall,cite nie best..ak pun menjerit xhengat kot tadik.. nak nanges pun ade... terkezut sial... banyak part yg suspens... cume 1 la, ending cite nie xsyiok sgat bagik aku.. cam senang jek dorang hapuskan pochong tue...part laen okayy...

emm,part yg ak paling tekezut..tyme laura tarik kucing darik bawah blanket.. tetiba kluar kepala pocong... bongok tol.. part tu, suara ak paling nyaring kedengaran kat block e nieh..
nak terbelah dua anak tekak aku jerit..hahakk~...

ok lah..tu jek kot yg aku nak cite....sal ape yang aku buat n ape yang ak tengok...
ok lah..jam aku dah kul 4.16am nie... kena tido lu cause pagik esok ak ngan rummie nak p changlun... dye nak bli tiket balik bandar
*balik bandar la sbb umah dye kt bandar..kitorg nie kan study kt utan sintok..hehe* .. ak plak nak p beli sabun basuh.. giler sengal kan.. kua jauh2 semata-mata nak beli sabun basuh..^$#%*%# betol lah...haiz~ nnti la aku cite esok nape aku kena beli sabun basuh kat luar.. banyak benda kot aku nak carutkan.. xleh nak carut malam nie..t mimpi ngeri..
hahakk~... ok lah darl... tido luuu... muahh999x n_n

assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment