CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 24, 2010

.: hari-hari bangun lambat ;.


Afternoon anies... ari nie ko bangun lambat lagik kan.. haizz~ apela nak jadik ngan ko nie *gaya mak aku bebel* hari-hari cam nie... org bangun ko tido, org tido ko celik.. ko igat ko dok kt aussie keww... ko skang idup kt malaysia... ikut la care org Malaysia nie tido...

tapi nak wat cane kan.. aku dah terbiasa kot tido lambat nie.... actually, ak nie ade masalah sikit ngan tido malam.... xtau r nape susah giler kot nak tdo malam w/pun siang hari ak xtido... tp xpe, biasanyer masalah tido ak nie tyme ak kat kolej jek.. 6/5 nie aku dah nak balik umah dah..HOYEHHH.!!!.. lau kat umah jadual tido ak normal tau... nak mampus ko bangun lambat kat umah.... mau pekak sebelah telinga ak nie kena bebel ngan mak aku..hehe

tu jek la kot nak cite...ok lah ak nak p mandi lu.. hehe,..
gilerr ah ko anies celik mata terus ngadap lappy.. *sila jangan ikut pangai aku nie terutama kepada perahu-perahu kecil..woha :D


nota kaki :>
semalam tido kul 5am.. bangun kul 12.30pm
*logik la tue kan..

No comments:

Post a Comment