CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 3, 2010

kuala perlis

salam...
sebenarnya cite pasal Kuala Perlis tu semalam... tp story skang coz semalam tenet mengong... nak slow tu tak la...laju jek tenet.. cuma asyik putus2... jap ok jap x... hangin tol... gpun smalam aku tido awal.. terlebih kenyang... tak larat nak wat keje... mata pun saju jek...hehehe...

ok, camnie sbenaqnya... semalam aku ngan 2 member aku p makan kt kuala perlis... ade orang nak belanja makan katanyer.. orang kata,rezeki jangan di tolak.. so, aku ikut jek la...hehehe...

semalam kitorang pergi bertiga jek... aku, amir n fid.... aku sorang jek pompuan...adusss..
aku pun xbajet dorang akan ajak aku sama... cuma aku tau la amir ngan fid ada rancang nk klua sesama.... bila aku diajak klua jugak cam segan pun ade...haha...

first tyme nk pegi tue.... tyme dalam kete... siyess aku segan nak mampos...haha... menyampuk jek la skit2... tp bila dah smpai, dah order..makanan pun dah depan mata... ok,segan aku automatik ilang...haha...boley keww macam tue??

byak yg kitorg makan smalam... xtau la brape yg fid kena bayar...hehe,
aku rase cam aku jek yg paling byak makan..hehe.. yg tu aku xkisah... dorang pun tau aku makan banyak... hehe...

smlam memang banyak r aku kena carut ngan amir n fid... start lam kete lagik.... saba jek la aku...

pape pun, best makan ngan korang.... n best leh kenal ngan fid... :)

No comments:

Post a Comment