CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 30, 2010

haRi inI daN se mAlaM,..

xleh blah tajuk aku.. cam tajuk lagu jek....hahakk, layannnnnn..

HARI NIE..xde cerita tergempar nak story... tp ak jek la yg sesak nafas skit...
coz tgahari tadik ade kiuz tergempar... lectrr ak memang r...nk wat kuiz xgtau lu...
lau x bley la kitorg prepare ape yg patut... kang kitorg xleh jawab,dpat markah skit puan jugak yg susah hati....hehe... tadik kuiz subjek sains pengurusan.... susah wooo kelas nieh... byak gilerr kira2... nie kelas yg aku paling sayang nak ponteng... nak carik nahas try r ponteng... kompom ternganga jek tuk next class... btw, jap lagik aku nk p pusat sukan... kul 4.15 janji ngan member aku... @_@

SEMALAM aku exam marketing... soklan ok la... cuma susah skit darik exam yg lepas... w/pun susah tp aku harap aku kan dapat markah lagik byak darik yg hari tue.... insyaallah...

No comments:

Post a Comment