CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 28, 2010

adik angkat +progRam kemBarA keLantaN + exam

salam...
bape hari aku x update blog... bukan malas occay..!! tp tenet mengong... slow nak mamppss..
memang sabar jek la ngan tenet nieh...seb baek wireless free....lau bayar... haruss berbakul2 dosa aku just tuk maki hamun wireless...xcampur dosa gossip2 lagikk..hehe :p

last thursday, aku dapat sorang adik angkat...pompuan..nk lelaki tp dpat pompuan..xpe lah xde rezki gitewwww..!! kikiki.. xdelah,mmg aku patut amik yg pompuan pun..coz,budak2 nie tumpang tido bilik aku tuk 3hari 2 malam.... budak skolah darik perak... dah besar dah, budak tu skang dah enam atas... ok,seb baek budak tu jenis baek2 la...baek cam aku gitu..hahakk~... tyme budak tu nak balik dia kasik aku n rumate aku chocolate... cam tau2 jek aku suka chocolate... mekaseh yer deq.. aku xbg pape pun kt adik tue...hehehe...abis cite sal adik angkat...

cite program kembara kelantan plak camnie... aku daftar program nie dat day...memang aku nak pegi la... coz,member aku cakap bayaran dia just rm 30 n pegi 3 hari, makan, penginapan, pengangkutan sume dorang tanggung... kira murah la tu kan....n dorang cakap bertolak ari khamis(lusa la tue)... so,aku ngan appy nyer join la... pastu dekat2 nak p nieh..laen pulak jadiknyer... bayaran dorang naekkan jadik rm 40.. pastu hari bertolak jadik lagik awal plak... petang rabu dah bertolak.... tp aku ade exam rabu malam tue...adussss...gimana nieh... so,bincang punyer bincang... senang cite aku tarik diri terus darik program tu....hehehehe

malam esok aku exam... exam marketing... kul 8.30pm.. kat Dewan Mas.... wish me luck!!... k lah nak study.... hehehe...smangat neh....


No comments:

Post a Comment