CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 15, 2010

-: makan hati :-

entry kali nie sal aku makan hati... bukan makan hati lembu keww.. hati ayam keww.. makan hati berulam jantung pun bukan gak.. ni kes makan hati sendiri... kecik suda hati aku skang...hmmm~

aku ada sorang member nieh... merangkap jiran aku... aku kenal darik sem 1..skang aku sem 5 suda..lama la tuekan kenal.. aku baek ngan dia pun sebab dia rumate member baek aku.. kira kes terpaksa kenal dia la..ade ke gitu??..ngee :p

DULU bagi aku dia nie ok r..baek gak.. tu apa yg ak pike pasal dia b4 aku pindah jadik jiran dia.. tp skang dah x... skang aku meluat giler bila jumpa budak nieh.. dengar suara pun dah sakit hati...skang bila dia tegur aku, aku jawab xjawab dah.. pegi bilik dia aku just ckap ngan member aku jek.. tengok dia pun x...jahat kan aku???

korang xtau apa yang dia buat kat aku.. apa yg aku rasa bila dia ckap kuang ajar gilerr ngan aku.. lama beb aku tahan ngan prangai dia...

apa korang rasa lau korang kena tengking depan member2 laen??

apa korang rasa lau tyme korang tngah cakap, ada org laen menyampuk n cakap "ko diam", "ko senyap" org laen ckap xpe, tyme korang ckap dia ckap cam tu...bodoh x??

apa korang rasa bila ada orang ckap "ko nie sibuk la", "ko tepi bley x", "muka ko lagik", "ish,pompuan nie lagik"

apa korang rasa lau korang pegi bilik member korang n tyme tu member2 korang ngah makan ramai2.. ada salah sorang darik member2 korang tu ckap "simpan2 makanan nanti dia makan"

bukan nie jek la yg budak tu buat dekat aku...byakkkk lagik.. tu xmasuk bab jerit-menjerit lagik.. sakit kepala tau dengar...

aku bukannya jenis emo sgat... bila ckap cam nie dah nak terasa hati... setiap kali budak tu cakap dekat aku camnie aku still bley senyum, sabar, siap bley bergurau lagik.

tp kan benda nie lau hari2 kita dengar yg sama.. YANG BAEK CAM MALAIKAT PUN BLEY BERTUKAR JADIK SETAN TAU

aku bley jek nak balas balik apa yg dia ckap... tp aku xnak..lau aku balas balik..aku akan guna bahasa yg kurang ajar gilerr...xnak la tunjuk pangai yang xelok depan member2 laen.. coz majoriti member2 aku sume jenis lemah-lembut, sopan-santun gitu..hehe.. xde la guna ayat kasar nieh... so,aku trikut cara2 dorang r....

aku sabar ngan member aku yg nie sebab aku pike member jek..xnak la amik hati sgat... aku tau, dia nak bergurau... tp masalahnya gurau dia tu nyakitkan hati... n benda nie bukan aku jek rasa.. member2 aku yg laen pn rasa cam aku gak... dorang sume dok pike cane nk nasihat budak nieh... tp aku dah dengan keputusn aku.. skang aku dah jauh hati ngan dia... siyessly, lau putus kawan ngan dia pn aku da xkisah... ala, lagi pun dia bukan pnting pn lam idup aku... nk kata bley study sesama x jugak.. kos kitorg xsama... dia xde pn xde effect lam idup aku... ada ke xde sama jek...so,lantak ko lah...

n tahniah tuk ko.. coz kau orang pertama yg aku benci... sekian~

p/s :
hati2 carik kawan lau xnak makan hati

No comments:

Post a Comment