CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 1, 2011

Sadis Sangat


hari nie aku dapat berita sadis tau... mak kepada salah sorang darik member aku meninggal dunia... al-fatihah.... terkesima kejap kot aku time dapat tau berita nieh...xtau nak wat muka cane? muka sedih kew?? tekezut kew?? lupa suda... dah la time tue aku baru bangun tido(ada kelas pagi)... ngah2 mamai n sikit rasa malas nak p mandi...... dapat plak cite camnie... lagik la blur... terus xde mood nak mandi.. w/pun,mmg da malas pun...sejuk weyh nak mandi pepagi...lemak aku pun xleh nak tampung kesejukan ala-ala melampau iteww.. :p
kesian kat member aku kan... baru bape bulan lepas dia kehilangan abang dia... now,mak dia plak... lau aku lah dok kat tempat dia mesti aku sedih... atok aku meninggal dulu pun aku sedih giler... nie kan puler mak kite sdirik... aku harap member aku ni kuat la...tapi memang member aku nie kuat lagik gagah perkasa..hehe :)
bila dapat brite camniekan.. aku sangattttt xreti nak cakap kata-kata nk kasi kuat smangat... lau bab ngata orang..yg tu kasi kat aku...hehe.. aku just ckap takziah kat member aku tue...aku harap tu dah memadai tuk orang yang bukan sweet talker cam aku nieh... bukan aku tak care sal member aku... tapi tu lah,aku xpandai nak tunjuk prasaan aku...hehe... aku bukan orang yg pandai tukar diri ikut situasi... tp siyess r, aku terkilan coz xsempat nak melawat mak member aku nie... aku ngan member2 aku yg laen dah plan nak melawat arwah time cuti raya cina nie... kitorang dah beli tiket dah... tp tulah... xde jodoh orang kata... xsempat suda... tp xpe lah.. w/pun aku xsempat nk melawat... aku juz doakanlah arwah ditempatkan di kalangan orang2 beriman.... lau sesapa yg baca entry nie... nak mintak la sedekahkan al-fatihah tuk arwah... mekasih.. :)


p/s :
"setiap orang akan merasai mati"
bersediakah aku???


No comments:

Post a Comment