CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 31, 2011

Berbelanja

assalamualaikum...!!!
memang mencatat rekod r aku malam nie... dalam malas-malas aku nak update blog... berjaya gak aku log in...then tulis ape yang aku nak tulis... sumpah,skang nie aku just tulis jek ape yang aku terlintas... xde nak pike2 dah... jari jemari nie pun laju jek tekan-tekan keyboard nieh... *butang leh tekan kat laptop nie keyboard ke orang panggil??..ntah malas nak pike...biarlah..

hari nie aku banyak sangat jalan tau... darik bilik pegi naek bas kt cafe kak mona.. pastu pegi dkg 2/6..pastu kelas plak batal..sengal tol... pastu aku p plak library... bukan nak pinjam buku yer... tp aku p amik duit..hehe... xde duit dowh nak makan... terpaksa la p amik... time nak amik tu punyer la lama... stuent ramai sgat... terpaksa la aku beratur... tunggu punyer tungu... aku pun wat klua la rm150.. rm100 nak wat beli buku.. rm50 lagik tuk aku wat makan r... pastu aku lepak sat ngan member aku kat cafe yg ade kt library tu... pastu, aku p kelas... abis kelas kul 2..aku naek bas n pegi mall... ak p mall nie pun ada 3 sebab... 1) aku dah janji ngan member aku nk jumpa kt mall sbb nak p daftar nama wat lesen... sem nie aku wat lesen tau...hehe..serunuk..!!!... sebab ke-2, aku nak p beli buku... kena cepat2 beli lau x duit aku wat klua tadik abis... n sebab ke-3, aku nak beli selendang..hehe... sumpah aku teringin sesangat nak pakai selendang... skang nie kan tren orang pakai selendang... aku tengok dorang pakai cantik jek..aku nak la try gak... so,aku beli la tadik 1... nak blajar2kan...juz belajar pakai kat bilik jek..coz aku xbape kompiden nak pakai kat public...segan sangat... aku rasa cam muka aku xsesuai pakai selendang..tp tadik time aku try pakai..member aku ckap ok... so,bley la kot aku pakai lepas nie kan... lepas nie tak tau bile la... tp xkisah la sampai bila yang penting..one day aku akan pakai jgak...
haaaaa..tadik time aku nak daftar lesen, aku kena bayar deposit... haiz,kena klua duit lagik... klua duit aku xkisah... yang aku malas aku kena beratur... ramai student wat klua duit skang... biasa la, duit ptptn baru masuk... wat klua duit jek la kejenyer... tambah plak skang kat u aku skang ada wat ekspo.. lagik la berderet orang wat klua duit... haizz..kesian aku kena beratur tadik..hehe... deposit wat lesen tadik aku kena bayar rm162..jumlah sume rm762... tp kira bagus la, sbb lesen tu kena bayar berperingkat.. kira sempat la aku nak mintak sponsor FAMA secara ansuran...hehe :p
selendang yang aku nak pun aku dapat beli gak..harga dia rm10..murah jek.. memang selendang murah skang...murah dan banyak jenis... penat gak r aku pilh selendang tadik... tapi xpe,yg penting aku puas hati...
penat beli barang2.. aku balik la... perjalanan nak tu yang paling penat... sangat penat... 2 kali kot aku berenti rehat... sumpah xlarat time tu... pendekkan cite.. smpai la aku kat bilik aku...
n aku dok bilik jek sepanjang hari nie... xlarat nak p jalan memana.,..
tu jek la aku wat hari nie... skang dah tengah malam.. tidoq lu na... esok aku kelas pagi... baju pun xgosok lagik nieh...haishh...

No comments:

Post a Comment