CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 23, 2010

aku dan stress

study...study...study..
tu jek yang aku dok sebut lam 2 3 hari nie.... tapi cam biasa, sebut jek la... studynyer xde la sgat....
aku xtau ape aku rasa skang.. tajuk post stress tp aku xade la rase stress sangat...maybe time berdiri depan pintu dewan exam kot baru aku nak start stress...hahakk...

esok aku ade exam 2 paper... n 2 2 paper aku xrasa confident sangat nak jawab... dunno why..hmmmm..
alaaa,biasa la kan.. before exam sume orang akan cakap gitu... bila dah dapat ketas soklan esok..kita try tgok...kompom laju jek sume orang jawab..jawab ape?? wallahuallam *camnie ke eja?*..

aku xrisau sangat nak exam...tp aku SANGATLAH risau bila kat tempat aku dah start ujan balik.... xnak la jadik cam sem lepas... student kolej aku xleh nk p exam coz jalan nak p kampus banjir... xpasal2 exam tunda, n yang paling xbest nak balik kampung pun kena tunda jugak...

bagi aku, lau tunda exam..oh,itu peluang keemasan...sukaaaaa sgatttttt...
tapi lau balik kampung tunda.... oh,itu xleh dibiarkan... sgatttt xsukeee....

kesimpulannyer,
jom pegi beli sampan...hiks :P

No comments:

Post a Comment