CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 2, 2010

aku dan exam


bulan nie aku start exam...
start 15/11 nie... ish,xlama lagik la kot.... takotttttttttttttt..
aku nie mulut jek cakap takut tapi studynyer xjugak.... haish!!..
hape nk jadik lah ngan ko nieh anies... sem nie aku amik 6 subjek...
tp aku exam final 5 subjek... coz 1 subjek lagik aku dah exam 12/10 hari tue...

nie jadual exam aku :

UNDANG-UNDANG PEKERJAAN DAN PERINDUSTRIAN ~~15/11
KEJURUTERAAN INDUSTRI ~~24/11
PENGURUSAN INVENTORI ~~24/11
PENGANTAR PEMASARAN ~~26/11
SAINS PENGURUSAN ~~1/12


satu subjek lagik technical writing....
jadual exam aku tu aku puashati gak r ngan tarikh dia except yg 24hb tu...
hadoiii, pening kot kepala.. 2 paper 1 hari... paper susah plak tu...
1 paper byak pike, 1 lagik byak calculation....mati acik ginih...

tuk exam kali nie, U aku ade wat 1 permbaharuan... exam yang nie, U aku tetapkan num meja untuk setiap student... cam exam sem2 lepas... kitorang boley suka hati jek nak duduk kt mana tempat yg kitorang suka... bley la bepakat ngan member2 nk duduk dekat2 kan... tp skang dah xleh dah...aku dah ada tempat khusus tuk aku duduk..dah xleh pilih2 cam dulu lagik...

bagi aku perubahan yang U aku nak buat tu menyusahkan kitorang student2 nk carik tempat duduk...cam sem2 lepas yg xde num pun lambat nak mamps start exam...nie letak nombor..lagiklah kannn.....bukannyer nak exam kt bilik2 kecik tp kat dewan besar kot... dewan yg paling besar kt tempat aku dewan MAS.. dewan tu tempat budak2 konvo..


p/s :
xkisah lah..yang penting aku leh jawab exam aku ngan baek sudeyy...
insyaallah..

No comments:

Post a Comment