CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 29, 2011

Bila BOrink @_@

sumpah aku borink nk mamp skang... xde member doh nak ajak sembang.. sume jiran2 aka member baek aku dah balik umah.. sampai ati korang tinggal awok sorang2 kt sini.. sobsob T_T... skang nie kt tempat aku study week,nak exam la katakan so ramai la budak2 sini balik umah... aku jek xbalik..aku bukan ape.. byak risiko lau balik umah nie...dugaan byak...lau balik kompom aku xstudy.. 7/5 nie aku dah start exam final...dah dekat kot..

sedih tau dok sorang2 kat sini.. p makan sorang2,makan
pun sorang2, tgok movie sorang2, gelak sorang2, maen game sorang2, melalak sorang2, byak lagik la aku kena wat sorang2... tp xpe,kadang2 dok sorang2 best gak... *mata di atas.tangan di bahu*

borink r dok citer pasal aku dok sorang nieh... dah la dok sora
ng2 tu dah boring..aku p cite plak, lagik la boring kan... k,meh ak cite ape benda best aku buat minggu nie.. xde la byak sgat benda best aku buat kecuali darik ponteng kelas..hehe :p
haaaa, ada ada... lau x silap la, hari selasa lepas la xsilap aku... aku ngan member2 (kim,nadia,wawa) ada sambut bufday tau... bufday salah sorang member ktorg nie.. n
ama dia zul.. tema bufday kitorg *biawak komodo ep ep ep*. haha.. kenapa tema biawak tu ktorg jek yg tau... act aku malas la nk cite lbey2..tgok jek la pic2 nie..



bersedia tuk beraksi..



ohh,kek tu lagik comel


penat tunngu mangsa datang

simple jek.. tu la sape suruh bufday time akhir sem n_n


zul dan kadnya n_n


potong jgan xpotong..kitorg lapo nie..


hamboi wawa dpat mkan terus tak giler kamera


time nak balik..









No comments:

Post a Comment