CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 30, 2010

melly goeslaw


nie artis fav aku skarang...*dulu xpun*
name dye melly goeslaw.. hehe..
sume org kenal dye,aku xyah ckap pun xpe..

aku pn xtau nape..
2 3 4 5 hari nie aku dok pasang lagu dye jek...
bak kate org..24/7..
sume lagu dye aku rase best...
layannnn jek...

seriously,aku xtau langsung pasal melly nieh...
coz,aku bukan hard fans dye pun...
tp lau org tany pasal lagu dye aku tau r sikit-sikit..
lau pasal idup dye,..mintak maap.. sila google..hehe..jgan tany aku

tp kira aku membesar ngan lagu dye r..
dulu kan lagu melly penah meletop..kebaboom kt malaysia..
lagu ada apa dengan cinta..
soundtrack cite ada apa dengan cinta..
pergh,sonok giler cite tue..
bape kali aku ulang tengok..huhu
pastu..
tampal pic hero cite tue "rangga"kat fail skolah..
bile pike balik, bangang pun ade,klakar pn ade aku tyme tue..
xde keje dok tampal gambar artis..huhu



No comments:

Post a Comment