CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 13, 2010

oh reunion... oh terengganu..

salam..
dah lama kot aku xupdate blog nie...
kt umah dah xde berokband..
so,xleh slalu sgat r nk update...
sdey tol..sob2 T_T
byak kot bnda jadik lam cuti nie..
igat leh la wat luahan hati kau kat blog nie..
tp......
xpe lah, simpan lam hati sudey kan..

skang aku tgah sdey nie... tp at da same tyme aku appy jgak..hehe
ak sdey sbb aku xleh nk p reunion form6 aku coz ak kena p tengganu..
n aku appy sbb skang aku da sampai ganu.. horeyy...

aku sbenaqnyer nk p 2 2 tempat nie...
reunion aku nk p.. tengganu pn aku nk p...
tp cam biasalah..
kekadang sume yang kite nak x smestinyer dpat kan..
kadang2 kite kna wat pilihan n pengorbanan..

so, pilihan yg ak wat ak pilih tuk p tengganu umah uncle aku..
n ak dengan paksa relanyer berkorban tuk xpergi reunion..
sdey woooo xleh p reunion...
xleh gak r ak nk jumpa member2 form6 aku dulu..
xleh gak la nk sembang2 ngan dorang...
nak gossip pn xleh gak...
mesti best kan dorang...
siyess MAK jeles..!!!
xpe lah..
laen kali lah ak join dorang...
n arap dorang buat agi r...
lau xbuat sdey r aku...

nota kaki :
xde nota kaki..

No comments:

Post a Comment